Entrevista + Directe de Mishima@Let’s Festival
Escrito por scannerFM el 09/04/2013
Amics i col·laboradors de la casa i amb una trajectòria envejable, ens veiem les cares amb en David Carabén el passat dia 15 de maig a poques hores del seu concert a l’hospitalenca Salamandra, dins del Let’s Festival.
Gairebé no calen les presentacions i ràpidament entrem en matèria. Una entrevista breu però que va ser suficient per endinsar-nos encara més a un dels discos més escoltats a tot el país: “L’Amor feliç”. Aquest va ser doncs, l’eix de la conversa, on vem poder escoltar de primera mà el perquè de la temàtica general del mateix, el procés creatiu del grup, la vida de les seves cançons i la seva opinió sobre ser un dels referents del rock català.
A més de l’entrevista enregistrada per indiegentes (no deixeu de visitar la seva web repleta d’interessants directes i entrevistes) també podeu gaudir d’imatges en directe del concert en els següents videos:
Entrevista i text: Isabel Sánchez-Vallejo
Grabació i muntatge de l’entrevista: Indiegentes
Directe: Pernille Sommer