Ja pots escoltar el primer podcast de la segona temporada d’ Això és un Drama

Escrito por el 10/03/2018

Aquest dimecres 7 de març a les 18.30h s’inicia la segona temporada d’Això és un drama, un programa de ràdio dedicat a les arts escèniques impulsat pel Col·lectiu d’Instrumentistes i Serveis Culturals de l’Institut del Teatre que s’emet setmanalment des de Scanner FM.

Cada dijous i durant dues hores, el programa convida a personalitats de les arts escèniques a parlar de projectes artístics i acadèmics en una conversa distesa. Bruno Sokolowicz, cofundador de ScannerFM presenta i condueix el programa, mentre que Rafel Plana, coordinador dels músics de l’Institut del Teatre, és el responsable de continguts i de producció.

Aquí podem escoltar sencer el primer podcast

O per parts:

Tertúlia: primera part

Tertúlia: segona part

Lectures recomandes amb Carles Batlle

Interpretació en piano i en directe de Laura Andrés

A causa de la vaga del 8 de març, la primera emissió del programa es farà el dimecres 7 de març i no dijous. En aquest primer programa, les qüestions de gènere tindran molta importància. Moderarà la tertúlia Anna Pacheco, periodista de diversos mitjans, especialment de Playground, on últimament ha elaborat uns articles que s’han convertit en virals sobre temes de gènere i d’altres temes d’actualitat.

El primer programa comptarà amb la presència del president de l’AADPC  Àlex Casanovas, Laura Andrés, del Col·lectiu d’Instrumentistes de l’Institut del teatre i que ha estat professora al programa televisiu OT 2017, l’actriu de la Cia Casa Real Rocío Manzano i part de l’equip de l’obra «Assajar és de covards» i la coreògrafa i Premi de Dansa de l’Institut del Teatre 2016 Eulàlia Bergadà.

En aquesta segona edició d’Això és un drama es farà també atenció a projectes escènics d’espais municipals i centres cívics, com el Centre Cívic el Sortidor, i comptarem amb la col·laboració del seu director Héctor Iburo.

Com a la temporada anterior, el programa tindrà una secció de recomanacions de lectura, es parlarà de projectes escènics i hi haurà música en directe. També es continuarà amb la secció de microdramatúrgies i amb la col·laboració de la Fundació Romea, que oferirà el 7 de maig una funció especial on es programaran totes les microdramatúrgies emeses al programa.

Aquest any també s’incorpora com a col·laborador el teatre Tantarantana, que  a través del seu espectacle Assajar és de covards programarà les microdramatúrgies radiofòniques.

Altres col·laboradors del programa són l’escola Joso de còmic i il.lustració, on els seus alumnes elaboraran il·lustracions o microcòmics sobre les propostes dramatúrgiques dels nostres escriptors, l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) i la marca de roba Kaotiko a més dels col·laboradors de la primera temporada, PanoràmicAmical WikimediaMercat de les Flors o Filmin.

En aquesta primera emissió, el programa es farà des del bar de l’Institut del Teatre mentre que la resta de programes es faran a la sala d’exposicions del MAE cada dijous a les 18.30h. Totes les emissions estan obertes al públic, que hi pot assistir com a oient.


Opiniones

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.Los campos obligatorios están marcados con *


Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.


Canción actual

Title

Artist